megrendeles@pindurplaza.hu     Szállítás 1190.- forinttól    30.000.- forint fölött ingyenes szállítás   Minden termékünk raktáron

Kérdésed van? Hívj minket! 06209277251 vagy írj a megrendeles@pindurplaza.hu  email címre

Szavatosság, csere garancia

Szavatosság
Szavatosság Minőségi kifogás esetén a Vásárló szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság a pindurplaza.hu hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. A hibás teljesítés azt jelenti, hogy a vásárolt termék - a vásárlás
pillanatában - nem felel meg az eladó által feltüntetett tulajdonságoknak. A Vásárló a teljesítés időpontjától
számított két éven belül élhet szavatossági igényével. Az Eladónak 6 hónapig van bizonyítási kötelezettsége, 6 hónapon túl a Vevő feladata szakértői véleménnyel alátámasztani igazát! A vásárló bejelentést tehet a info@pindurplaza.hu címen.
Hibás teljesítés esetén Ön
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a
választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik szavatossági igény
teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs lehetőség, vagy ha a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének
(megfelelő határidőn belül, Önnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. A szavatosság a vásárlás pillanatában meglevő rejtett gyártási és anyaghibákra vonatkozik. A lábbeli kopása, elhasználódása, amortizálódása nem anyag illetve gyártási hiba. A szavatosság nem tartóssági vagy kihordási idő, hanem egy jog arra, hogy egy adott időtartamon belül a termék meghibásodása reklamálható legyen. A gyerekcipők/szandálok utcai használatra tervezettek és készültek.

Példák a NEM GARANCIÁLIS hibákra:
- ápolás/tisztítás hiánya illetve nem megfelelő tisztítás (Vízbe vagy mosógépbe rakni szigorúan tilos és azonnali
garanciavesztéssel jár)
- talp elkopása
- tépőzár elkoszolódása, bolyhosodása
- járóránc a bőrön
- bokasüllyedés miatt asszimetrikusan kopó cipő
- beázás (kivéve a vízhatlanként feltüntetett termékek esetében (GORE-TEX, Waterproof vagy gumicsizma)) a D.D.Tex
részben vízálló
- külső behatás, szándékos rongálás
- nem rendeltetésszerű használat (sport tevékenység, motorozás, zokni nélkül viselés, stb.)
- benti (óvodai/otthoni) játék során: pl. két láb közé ülés, szőnyegen kúszás/mászás közben a lábbeli
folyamatosan horzsolódik, ekkor az orr rész sérülhet, talpél elkophat, belső talpbetét felszakadhat stb.
- kinti játék során: pl. motorozás/biciklizés/hintázás stb. közbeni sérülés, elkopás, talpfelválás stb.
-homok okozta károk
-fizikai sérülésekből adódó bőrkopás, cérnafeslés, cérnaszakadás

Amennyiben a termék rendeltetésszerű használat során tönkrement, a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben leírtak szerint legkésőbb 15 napon belül el kell rendeznünk a termék javítását vagy cseréjét. Csere esetén csak a meghibásodott termékkel azonos tulajdonságú termékre lehet cserélni (méret és jelleg azonosság!). Mi garantáltan azon leszünk, hogy napokon belül, minél kisebb kellemetlenséggel megoldódjon a sajnálatos probléma. Javítás esetén a szavatossági idő
annyival hosszabbodik meg, amennyi ideig a vásárló a terméket a hiba miatt nem tudta használni. A termék jelentős részének kicserélése esetén (pl. egy cipő talpának cseréje esetén) a kicserélt részre a szavatossági idő újra kezdődik. Amennyiben a termék bármilyen hibája a vásárló előtt a vásárláskor ismert volt (ez a szavatossági jegyen
feltüntetésre került), erre a hibára szavatossági igény nem érvényesíthető. Amennyiben a vásárló igényét határidőn túl jelentette be, illetve ha a hiba oka az átadás után keletkezett (pl. természetes elhasználódás, helytelen kezelés vagy tárolás, erőszakos külső behatás), szavatossági igény nem teljesíthető. A szavatosság gyári hibára vonatkozik, ezért javítás vagy csere csak rendeltetésszerű használat során, külső behatás nélkül keletkező hibák esetén érvényesíthetők.

Garanciális javítás/csere szándékot, kérjük a hiba keletkezése után haladéktalanul jelezze! Ha a hiba azért nem javítható, mert túlhordta a cipőt, a garanciális javítást elutasíthatjuk. Nem rendeltetésszerű használat esetén, vitás esetekben akkreditált szakértő segítségét kérjük a kifogásolt termék bevizsgálására. A vizsgálatról készült szakvéleményt legkésőbb 15 napon belül eljuttatjuk a vásárlónak. A vizsgálat megállapításait magunkra nézve kötelező
érvényűnek tekintjük. A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

Csere Garancia
Csere-Garancia
Az alábbiakban cseréről és elállásról szóló tájékoztatót olvashatsz.
Abban a szerencsétlen esetben, amennyiben a termék méretét, fazonját stb. nem sikerült eltalálni, lehetőséged van
cserére, amennyiben a csere igényed az átvételt követő 14 napon belül jelzed felénk.
Kérjük küldj egy e-mailt a info@pindurplaza.hu címre, az üzenetbe írd bele a rendelésed számát, a termék cikkszámát
és méretét amit cserélni szeretnél, és írd meg azt is, milyen termékre és mekkora méretre szeretnél cserélni.
Kérjük csomagold vissza a terméket a dobozába hordatlan állapotban a címkét a terméken hagyva, számlával együtt.
Kérjük gondosan csomagold be a cipő dobozát is (pl. csomagoló papírral, fóliával vagy egy plusz külső dobozba rakva),
hogy a cipő doboza is épségben érkezzen vissza hozzánk. (ne kerüljön rá matrica vagy írás tollal). Küldd vissza
nekünk a Cserhalmi Norbert 2120, Dunakeszi Ábrahám Pál u 32/b címre. A csomagot célszerű futárszolgálattal feladni melynek költsége a Vevőt terheli!Nagyon fontos! Portósan vagy utánvéttel semmiképpen se postázd, az ilyen csomagokat sajnos nem tudjuk átvenni!
Ha van a kért termék, visszajelzünk, és előkészítjük neked. Ha visszaérkezett hozzánk a cipő, indítjuk is az általad választott új cipőcskét. A csere csomag szállítási díja melyet minden esetben címre kérünk, a Vevőt terheli, melyet feladáskor fizet meg. 
Amennyiben a csere-csomag szolgáltatást vennéd igénybe, úgy mi intézünk mindent. Küldjük a csere terméket, annak kiszállításakor kell odaadnod a GLS futárnak a Nálad lévő terméket, a dobozt is becsomagolva, hogy ne arra legyen ragasztva a futárcímke. Ebben az esetben nem kell menned sehova. A csere-csomag szolgáltatás díja 3500.- forint melyet előre utalással kérünk megfizetni.
Ha a termék valamilyen oknál fogva mégsem nyerte el a tetszésed, esetleg nem passzol a méret és cserélni sem szeretnél, véleményed szerint hibás vagy másik terméket kaptál, indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól a kézhezvételt követő 14 napon belül.
Kérjük csomagold vissza a terméket a dobozába hordatlan állapotban a címkét a terméken hagyva (nem leszakadt címkével), zsírpapírral, számlával együtt.
Kérjük gondosan csomagold be a cipő dobozát is (pl. csomagoló papírral, fóliával vagy egy plusz külső dobozba rakva), hogy a cipő doboza is épségben érkezzen vissza hozzánk. (ne kerüljön rá matrica vagy írás tollal). ELLENKEZŐ ESETBEN NEM ÁLL MÓDUNKBAN VISSZAVENNI A CIPŐT!
Küldd vissza nekünk a 2120, Dunakeszi Ábrahám Pál u 32/b címre Cserhalmi Norbert egyéni vállalkozónak. A csomagot célszerű futárszolgálattal vagy ajánlott küldeményként feladni. A visszaszállítás költségét neked kell fizetned.Nagyon fontos!
AMENNYIBEN A CIPŐ SÉRÜLT, LESZAKADT CÍMKÉVEL, ZSÍRPAPÍR NÉLKÜL, SÉRÜLT, ÖSSZERAGASZTOTT, ÖSSZEFIRKÁLT DOBOZZAL, ESETLEG A CIPŐN VISELÉS NYOMA LÁTHATÓ A TERMÉKET VISSZAPOSTÁZZUK A FELADÓNAK FOTÓKKAL DOKUMENTÁLVA!
Portósan vagy utánvéttel semmiképpen se postázd, az ilyen csomagokat sajnos nem tudjuk átvenni! Visszaérkezést követően ellenőrizzük a csomag tartalmát, ha minden rendben, legkésőbb 14 napon belül visszafizetésre kerül a MEGVÁSÁROLT TERMÉK ÁRA (POSTAKÖLTSÉG, UTÁNVÉTKÖLTSÉG NÉLKÜL). 
INGYEN SZÁLLÍTÁSOS TERMÉKNÉL A POSTAKÖLTSÉGET A PINDURPLAZA FIZETI, DE A SZÁMLÁN KÜLÖN VAN FELTÜNTETVE A POSTAKÖLTSÉG. ILYEN JELLEGŰ TERMÉK ESETÉN HA VISSZAKÜLDÉSNÉL MARADSZ WEBSHOPUNK CSAK A CIPŐ ÁRÁT UTALJA VISSZA LEVONVA A TELJES VÉGÖSSZEGBŐL A POSTAKÖLTSÉGET!
Bármilyen kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal a info@pindurplaza.hu e-mail címre küldött levéllel.
Rendelésekkel kapcsolatban kérjük, hogy a gyors beazonosíthatóság érdekében tüntesd fel a rendelésed számát a levélben!
Lehetőségeink szerint legkésőbb 1 munkanapon belül válaszolunk.
További szép napot kívánunk:

Cserhalmi Norbert egyéni vállalkozó